Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 17 May 2011 - 02:47:05 MET DST

W dniu 2011-05-16 22:38, nom pisze:

> Płyty DVD-RW lepiej kasować niż formatować. :-)

Czyki wyrzucać?

> Aczkolwiek też się da sformatować, tylko zapis będziesz miała w UDF a nie
> każdy odtwarzacz stacjonarny to czyta.

Tyle rzeczy robilam, więc może i formatowałam jakieś płytki. Jak się
udało sformatować i potem coś nagrać to nic dziwnego, że ta Manta mi nie
widziala filmów. Ale tak na 100% to nie wiem czy skopiowałam film na
jakąś płytke dvd. Jeszcze niedawno miałam spory zapas, ale zużyłam do
backupów i teraz nie mam ani jednej, a w tym dziadoskim carrefourze,
euro i komputroniku niedaleko mojego domu nie ma "dobrych" płytek (nawet
nie ma prawie żadnych-ale wiocha!), ale do reala nie chce mi się teraz
specjalnie jechać.

--
animka