Dnia 2011-05-14, o godz. 16:09:24
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):
> Jezeli kupujesz laptop, w okresie gwarancji zobowiazany jestes do
> oddania calego sprzetu. jezeli zas wymieniles sobie dysk we wlasnym
> zakresie, to wtedy oddajesz sam dysk, ktory objety jest osobna umowa
> gwarancyjna. Bez przesady tez, w sporej czesci urzadzen przenosnych
> dostep do dysku jest dosc latwy (czasami gorzej z pamieciami).
Nie do końca. Np serwis HP czy Dell bez problemu przyjmuje do naprawy
komputery bez dysków po zapytaniu o taką sprawę przy zgłoszeniu
serwisowym. Gorzej jeśli uszkodzony jest sam dysk ale jeśli zakłada się
że dane nie powinny opuścić siedziby firmy wykupuje się gwarancję w
wersji z pozostawieniem uszkodzonych nośników u nas. Drożej ale ma się
pewność że nikt w tym grzebać nie będzie. Co do firmowych komputerów
zwracanych do firmy to warto zwrócić uwagę że dane z dysku zostaną
usunięte ale potem okazuje się że są dostępne dla pracodawcy np. w
obowiązkowych backupach.
Zdrówko
Received on Mon May 16 11:00:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 16 May 2011 - 11:51:02 MET DST