Re: Dobór zasilacza UPS

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 22:33:09 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:iqpa22$fc9$1@inews.gazeta.pl...
> nieważne. kup apc smart... jaki tam chcesz. to dobre, trwałe, znane i
> opisane urządzenia. Takeigo z padniętymi akumulatorami. NAjczęsciej
> wchodzą wieksze niż oryginalne. ale tak: jak kupisz taniochy będą miały
> 50-70% pojemności i starczą na rok. jak kupisz oryginały - trochę boli
> ale warto. Jak chcesz naprawdę mieć UPSa na warunki wojny, kup 2x 34ah
> za 99/szt, tyle ze trzymać je trzeba poza urządzeniem.

Tylko że Smart na takich zdechłych akumulatorach jak planuje Tomaszek nie
wystartuje.
Ale fakt, mam w piwnicy Smarta 1000 i bardzo fajny UPS, mój sprzęcior z
monitorem chodzi godzinę na nowych akumulatorach (2x 12Ah)
Tylko że brał 20W extra czy włączony czy nie to poszedł do piwnicy
Teraz mam BackUPS 650 i już tyle nie trzyma (bo tylko jeden aku), ale
wyłączony nie bierze prądu. No i mój zasilacz nie ma aktywnego PFC więc
spoko.

--
Irokez