ESPRIMO Mobile V6535 - wiesza się przy ładowaniau - BIOS?

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 18:43:09 MET DST

Witam,
Mam laptopa Fujitsu-Siemens ESPRIMO Mobile V6535.
Prawie za każdym razem zawiesza się na niebieskim pasku
Postępu, na startowym ekranie z logo "Fujitsu-Siemens computers"

Jest tam tez info, że by wcisnąć F12 dla setup'u oraz ESC dla
ekranu diagnostycznego.

Muszę wtedy przytrzymać 8 sekund przycisk zasilania, żeby go wyłączyć.

Pomyślałem, że może BIOS nawala, bo i tak trzeba by go zaktualizować.
Ale wszelkie moje poszukiwania kończą się na programie "Biosagentplus"
płatnym oczywiście.

Może ktoś wie gdzie takowy BIOS znaleźć za darmo?:

BIOS: Phoenix V1.16 09/02/2008 (obecny)
Płyta: Fujitsu-Siemens D48
Serial: YKLK002429
Chipset: Intel 2A40 rev. 7