Re: Dobór zasilacza UPS

Autor: R.Madejski <rmadejski_at_a----co.com>
Data: Sun 15 May 2011 - 16:12:43 MET DST

DooMiniK wrote:
> Cena...
> Ja bym polował na jakiegoś smart (APC) 1500 - ciężkie bydle, drogie
> baterie - ale czasem można znaleźć używanego za tanie pieniądze
> i dokupić tylko akumulatory... No ale cena też będzie 500-600zł, jak nie
> lepiej.

Te APC są polecane, to fakt, ale czy jest jakaś alternatywa dla nich?
Trochę lat minęło odkąd weszły na rynek, czy jakiś inny producent podjął
wyzwanie konkurowania z nimi?

Cena jaka mnie interesuje to do 200PLN, domowy użytek, te APC są dużo
droższe. Jak dla mnie to wystarczy 400VA, ale zależy mi na sinusie
(głównie). Zimny start i off line mógłbym w domowych warunkach sobie
darować w sumie, ale oczywiście nie pogardziłbym szczególnie zimnym startem.

RM