Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 12:23:08 MET DST

W dniu 2011-05-14 23:35, nom pisze:

> Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy się, że na ekranie telewizora nie widzisz tych nagranych plików z
> filmami na DVD?

Tak jakby ich nie było, a Windows Media Player12 w komputerze z nagranej
płyty odtwarza.

> Czy widać te pliki naciskasz PLAY i nic się nie dzieje?
> W pierwszym przypadku może masz coś z nazwą pliku jest nie tak (za długa,
> nierozpoznane znaki w nazwie, złe rozszerzenie).

Dziwne to, bo WMP 12 widzi poprawnie i odtwarza.
Bć może tu wpisalam nazwę tego pliku bez kropki czy coś w tym rodzaju,
ale to nie ma wpływu. Na dysku było poprawnie. Juz sobie obejrzałam ten
film na monitorze i go wywaliłam z dysku, bo nie kolekcjonuję. Płytę też
wywaliłam.

--
animka