Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 16:06:46 MET DST

On 2011-05-14 15:06, animka wrote:

> Czyli te pliki, które wymienilam na samym początku nie są obsługiwane.
> Ktoś nagrał z innymi kodekami niż obsługuje moja Manta i zamieścił w
> internecie.
> WMP12 na dysku widzi wszystko co nagrałam na płytce i odtwarza, a
> odtwarzacz pokazuje i odtwarza tylko te, które obsługuje.

W przypadku avi, skorzystaj z virtualdub - mozesz dowolnie zmienic
format pliku (korzystajac z dowolnego kompresora) - operacja czasochlonna.

Bez takiego nakladu pracy nowy wynikowy avi mozesz wrzucic w kontener
mkv, dzieki temu np. zintegrowac z kilkoma sciezkami napisów i sciezek
dzwiekowych (nie wiem czy manta radzi sobie z mkv).

pozdrawiam