Re: Laptop z drukarką

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_BEZTEGO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 09:09:18 MET DST

Witam

Użytkownik "Uni" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4DCD7147.E306C053@wp.pl...
> Kiedyś - na początku tego tysiąclecia ;-) w 2002 r. widziałem
> laptopa
> który w swoich zasobach miał drukarkę - laptop był trochę grubszy,
> za
> jego ekranem był papier A4 który po wydruku wychodził od przodu
> laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu był z początku
> lat
> 90-tych..
[...]

Może to był IBM Convertible? A może EPSON HX? Albo GAVILAN SC?
;-)

A teraz już poważnie - takie rozwiązanie, choć mające sporo zalet,
posiada tez kilka wad. I to poważnych. Zwiększenie masy, rozmiarów i
ceny to tylko te najważniejsze z nich. Jak widać - nie przyjęło się
toto na rynku.
Za to istnieje inne rozwiązanie Twojego problemu. Mam na myśli
specjalizowane "plujki" (atramentówki), zaprojektowane jako urządzenia
przenośne. Osobiście używałem kiedyś HP DJ 340. Na szczęście juz nie
muszę ;-)
Aktualnie produkowane to np. HP DJ 460.
Inni producencji też oferuja podobne rozwiązania. Poszukaj, może
znajdziesz coś, co będzie dla Ciebie bardziej odpowiednie.

Pozdarwiam - Krzysztof Kucharski