Atom N455 speedstep

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.eu>
Data: Fri 13 May 2011 - 21:15:47 MET DST

Witam,
Mam netbooka z procesorem Atom N455 i systemem Windows XP Home. Do ilu MHz
obniża się taktowanie tego procesora? Wydaje mi się że powinno do 800 Mhz a
u mnie schodzi do 1054 MHz wg CPU-Z. Bios pozwala na przetaktowywanie które
odbywa się poprzez ilość gwiazdek od 1 do 5 :) i mam teraz na 3 gwiazdki
czyli defaultowo tak jak wyjąłem z pudełka). W biosie wszystkie funkcje
oszczędzania mam powłączane, zmiana planu zasilania w Opcjach zasilania też
nic nie daje. Oczywiście sprawdzanie prędkości odbywa się bez włączonych
programów. Użycie procesora 1-4 %. Ma ktoś jakiś plan aby procesor schodził
niżej? Może jest tez jakiś program zarządzający zasilaniem pod XP. Netbook
to MSI U135DX.
Dzięki za odp.