Laptop z drukarką

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Fri 13 May 2011 - 19:51:05 MET DST

Kiedyś - na początku tego tysiąclecia ;-) w 2002 r. widziałem laptopa
który w swoich zasobach miał drukarę - laptop był trochę grubszy, za
jego ekranem był papier A4 który po wydruku wychodził pd przodu
laptopa w dolnej jego części i ku mojemu zdziwieniu byl z początku lat
90-tych.... . Wtedy nie był mi taki laptop potrzebny, ale czasy się
zmieniają i dziś chętnie bym taki laptop kupił - przy czym chodziło
by mi o coś współczesnegobo - raczej nie chciał bym laptopa z tamtych
lat. Wszędzie jak wpiszę w google to i owszem - laptop z drukarką się
pojawia - ale drukarka jest oddzielnym urządzeniem. Chciałbym kupić
nowego laptopa - i jeśli już nikt nie produkuje to takiego (max) 3-4
letniego jeśli to możliwe. Proszę o pomoc w temacie.