Re: Płyta 1155, demontaż procesora

Autor: saper/nolin11 <nolinno11_usun_to_at_gmail.com>
Data: Fri 13 May 2011 - 15:42:42 MET DST

On 2011-05-13 11:48, Wojciech "Spook" Sura wrote:

Witam panie Wojtku :) ,

> Chcę przenieść procesor z jednej płyty 1155 na drugą (wraz z oryginalnym
> wentylatorem, procesor to i5 2500).
>
> a) W jaki sposób go wymontować? Instrukcja procesora mówi tylko o
> montażu, zaś instrukcja płyty tylko o demontażu wentylatora (nie
> procesora). Będę miał jakieś problemy podczas wyjmowania procka z jego
> socketu?

Myślę ,że to powinno wystarczyć :) :

http://intelpr.feedroom.com/?skin=oneclip&fr_story=635b035cb2993b1825df26027b88b691cec59024&rf=ev&autoplay=true

Oczywiście takie cuda jak specjalny strój ESD czy opaska są zbędne
wystarczy pamiętać żeby się rozładować, no i nie dotykać żadnych styków...

> b) Pod wentylatorem fabrycznie było umieszczone trochę pasty
> termoprzewodzącej. Procek na obecnej płycie był używany tylko przez
> kilka minut; czy kupić od razu więcej pasty, czy ilość umieszczona na
> wentylatorze przez producenta powinna wystarczyć?

Myślę ze zdjęcie i z powrotem założenie wentylatora na procesor z tą
pastą co jest nie powinno w niczym przeszkadzać (byle nie czepił się do
niej jakiś śmieć).
Choć ja osobiście bym ją wyczyścił i zasmarował nową :)

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun_to@gmail.com