Re: DVI HDMI

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 12 May 2011 - 21:24:44 MET DST

Dnia Thu, 12 May 2011 16:08:07 +0200, Grzegorz Kapusta napisał(a):

> Walnąłeś jak łysy czupryną o kant globusa. Rozumiesz w ogóle co to grupa
> dyskusyjna i do czego służy? Chyba jakbym podpiął wszystko zgodnie
> z instrukcją i by mi zadziałało, to bym nie pisał, nie?
> Zamilcz, jeśli nie masz nic do powiedzenia.

Tak Ci pod przemyślenie wrzucę. :D

Odezwała się kiedyś do mnie koleżanka na GG z prośbą o pomoc w rozwiązaniu
problemu (konfigurowała w Outlooku dostęp do poczty na WP). Też było:
"wszystko zrobiłam dobrze, zgodnie z instrukcją i nie działa". Dwie i pół
godziny później okazało się, że jednak z tą zgodnością z instrukcją, to tak
średnio było... :D

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]