Re: am3 vs. am2+ i moc w bezczynnosci

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Thu 12 May 2011 - 20:27:44 MET DST

Użytkownik "MAR" <MAR100610@spox.org> napisał w wiadomości
news:fwsvx5cu1cp7.1dipmp9mbotrc$.dlg@40tude.net...

> Wydajność CPU nie wzrośnie.
> Nie możesz zmniejszyć ilości pamięci przydzielonej dla grafiki ?

mogę zmniejszyc do 128M, ale mi raczej chodziło nie o ilośc dostepnej
pamieci, a raczej to, że ta grafika, wtedy kiedy korzysta z pamieci,
przypuszczam że w tym samym czasie procesor nie ma do niej dostępu i czeka,
no chyba, że ma dane w cachu, a wiec grafika obniża przepustowosc pamieci,
tylko w jakim stopniu?