przedni panel obudowy Cyclone Cortez

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Tue 10 May 2011 - 19:27:05 MET DST

Witam!
Złożyłem kompa w obudowie Cyclone Cortez. Wszystko pracuje bez zarzutu, ale
zdumiałem się jak chciałem podłączyć urządzenia do przedniego panela.
Po włożeniu pendriva - zniknęła partycja F. Powróciła po wyjęciu pena i
restarcie kompa.
Po podłączeniu słuchawek - też zniknęła partycja F i powróciła po odłączeniu
słuchawek i restarcie.
Ciekawostka. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną.
I tak - USB przedniego panala napewno podłączone dobrze. Pen sprawny.
Słuchawki sprawne. Podłączone z tyłu obudowy działają normalnie.
Tak, wiem. Mogę nie korzystać z przedniego panelu i z tego powodu wymieniać
obudowy nie będę, ale...
Dzięki z góry za sensowne uwagi
Jacek