Jaki eraser permanentny (bootowalny) do twardziela ?

Autor: KrisB <a_at_b.pl>
Data: Tue 10 May 2011 - 11:15:56 MET DST

Jak wiadomo jest np. Heidi eraser, który kasuje dysk algorytmem Guttman'a, ale on kasuje tylko wolne sektory i uruchamia się spod
Win, czyli przynajmniej parę giga nie zostanie skasowane, bo będzie na nich OS.

Jak wyrzucam stary komp to chcę wykasować dokładnie HD na wszelki wypadek.

Pytanie: szukam erasera, najlepiej realizujący profesjonalny algorytm np. Guttman'a, ale który by można zbootować z flesza/CD i w
ten sposób skasowałby mi się cały twardziel. I pewnie nie tylko ja :)

Krzyś