Re: Jakie urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Tue 10 May 2011 - 10:27:51 MET DST

W dniu 2011-05-05 15:51, Grumens pisze:
> Zastanawiam się nad EPSON BX305FW i BROTHER DCP-J515W. Bardziej skłaniam
> się ku Epsonowi, ale może jeszcze coś mi doradzicie?

Ja po pozbyciu się epsona kupiłem kilka lat temu Brothera jakiegoś tam
MFC działa do dzisiaj i mam z nim zero problemów. Drukowanie tanie jak
barszcz. Zawsze jechałem na zamiennikach. Z Epsonami mam niemiłe
doświadczenia, pomijam licznik wydruków może nie dociągniesz do takiej
ilości wydruków bo trzeba naprawdę ostro zajeżdżać drukarkę, ale
pamiętam że często trzeba było czyścić głowicę. A Brother dla mnie jest
w zasadzie "bez obsługowy"