Re: [gdzie kupić] hd 5870 eyefinity 6 edition

Autor: marek <marek_at_onet.pl>
Data: Mon 09 May 2011 - 22:44:41 MET DST

W dniu 09.05.2011 17:43, Rafał Łukawski pisze:
> 5870 jest wycofywany (EOL)
Miałem nadzieje, że ktoś to jeszcze może mieć na stanie w zakurzonym
pudełku i chciałby nieźle zarobić :)

> 6870 nie znalazlem w polskich hurtowniach
Dzięki że sprawdziłeś. To chyba nowość jest, pojawiło się dopiero 2
miesiące temu.
http://www.powercolor.com/Global/products_features.asp?id=332

> Jedyna mozliwoscia jest najprawdopodobniej import z zagranicy (EU - takie
> faktury tez mozesz wciagnac w koszty) lub ew. poszukanie dealera, który
> sprowadza sprzet z zagranicy.
Hmmm, czyli potrzebuje takiego dealera :)

Czy ktoś zna/korzysta z usług dealera który potrafiłby coś takiego
ściągnąć do Polski?

Amazon niemiecki je sprzedaje:
http://www.amazon.de/PowerColor-Eyefinity-Grafikadapter-Speicher-DisplayPort/dp/B003EKUWGK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1304973513&sr=8-1
(akurat się skończyły)