Re: dysk do ADB 2850ST

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 08 May 2011 - 13:53:46 MET DST

W dniu 2011-05-08 13:41, Marek pisze:
> Od kilku dni mam "N" z dekoderem ITI-2850ST. Czas kupić do niego dysk.
> Ważne, mżeby był cichy i wyłączał się po wyłączeniu /standby/ dekodera.
> Pojemność 500-640 GB.
Raczej bądź bardzo ostrożny w szukaniu dysków 2.5" - nie każdy chce
chodzić na pojedynczym zasilaniu z dekodera i dzieją się cuda, a w
dodatku zasilacz dekodera i tak już chodzi na granicy wydajności.
Bezpieczniej będzie wziąść dowolny (80-1000GB) dysk w obudowie 3.5" z
własnym oddzielnym zasilaczem. Usypiać się dysk i tak powinien - w razie
czego najpierw podłącz do komputera i skonfiguruj (hdparm) usypianie
dysku po pewnym czasie, powinien zapamiętać.

http://nanokarrin.com/tnkforum/viewtopic.php?t=635