Re: MSI Radeon HD 6850 Cyclone Power Edition - temperatury

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 May 2011 - 15:20:53 MET DST

W dniu 2011-05-08 15:02, LP pisze:

> Użytkownik "Leszek" <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Coś nie tak, bo w moim gigabyte (przez spiepszony bios, który powoduje,
> ze karta pracuje zawsze na ok 70%) mam ustawione sztywno na 40% i
> temperatura teraz, po półgodzinnym surfowaniu wynosi np 37C. Ale w
> stresie, oscyluje rzeczywiście ok około 70/80 stopni.

A może to przez to, że używam Catalystów Ati, a nie dedykowanych
sterowników MSI? W Catalystach podczas pracy na pulpicie wyświetla mi
taktowanie GPU i pamięci na maksymalnych wartościach, czasami tylko
obniża. Chyba przy pracy na pulpicie cały czas zegar powinien być
obniżony przez sterowniki (zarządzanie energią)?