Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 07 May 2011 - 21:07:14 MET DST

"PioM" 524f.000001c9.4dc5937e@newsgate.onet.pl

> Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

Zgłoś to biskupom kilkaset kat temu -- zostaniesz
niechybnie spalony na stosie za głoszenie herezji. :)

> To religia panująca w naszym kraju. Obrażasz nasz wszystkich.

Zgłoś to prokuraturze -- jeśli istotnie obrażam uczucia religijne,
poniosę karę. (ale jeśli nie urażam niczyich uczuć religijnych,
pisząc prawdę -- Ty możesz ponieść karę)

> Może to niepoczytalność?

Wątpię, aby naśladowanie symboliki pogańskiej
było efektem niepoczytalności jakiegoś biskupa. :)
Jest to częsta linia obrony przestępców, ale -- no właśnie, już
wyświechtana; niewielu ludzi nabierze się na to, że biskupi
zastosowali tę symbolikę w stanie niepoczytalności.

Jest takie powiedzenie:

   Jeśli coś wygląda jak kaczka, chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, -- jest kaczką. :)

A wiesz, dlaczego jest takie powiedzenie? Bo wielu ludzi
zasłania się twierdzeniem -- ,,to tylko tak wygląda''. :)

> Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

> Czy masz jakieś dowody na to?

Na co? Nie podałem linków?
Widzę, że podałem.

> Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie
> uśredniły się. Mógł nastąpić handel kulturą.

A -- tego nie rozumiem. :)

-=-

Kończąc -- nie klękano przed Chrystusem, ale klękać należy przed Jego ciałem?
Co więcej -- w niebie święci nie klęczą przed Chrystusem... A monstrancja
(którą adorujemy na kolanach) dziwnym trafem ;) przypomina... Słoneczko... :)

Wprawdzie klęczymy w obecności ciał naszych zmarłych, ale czy klęczymy
wówczas przed tymi ciałami, czy przed Bogiem? I kogo prosimy, klęcząc
przy ciele zmarłego -- Boga (o zabranie duszy zmarłego do nieba) czy
może jednak prosimy ciało zmarłego o jakąś łaskę dla siebie? :)

Z jakiegoś powodu Bóg zabrania czynienia pewnych obrazów.
Z jakiegoś powodu ,,nasza'' religia usunęła to przykazanie,
choć za usuwanie czegokolwiek z Bożego przesłania -- grożą Boskie kary...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'