Odp: Zawilgocona klawiatura

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 05 May 2011 - 23:47:17 MET DST

Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ipv59m$7bd$1@news.task.gda.pl...

> Ile taka "przyjemność"?

wymiana 20-30 pln pewnie, o ile to klawiatura bo moze byc cos wiecej
(to chyba blizniacza konstrukcja i problemy podobne)

http://allegro.pl/aristo-2500-d220s-cel-2-0-ghz-brak-ram-i-hdd-i1593974469.html

> Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można załatwić i czy w przypadku
> tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?

problemem jest znalezienie takiej klawiatury, jezeli ja znajdziesz to
pewnie bedzie kosztowala grosze, natomiast uplowoanie jej moze to zajac
sporo czasu, jakas rolowana silikonowa na usb moze byc rozwiazaniem do
czasu wymiany klawiatury\laptopa