Zawilgocona klawiatura

Autor: Vince <wujek_dobra_radaNOSPAM_at_ine.pl>
Data: Thu 05 May 2011 - 23:27:36 MET DST

Problem jest nastepujacy. Dzisiaj rano byłem na basenie. Miałem ze sobą
laptopa. Chyba było tam trochę wilgotno i do komputera dostało siię trochę
wody. Na początku klawiatura kompletnie zwariowała. Przetarłem ją i
rozkręciłem kompa. Potem próbowałem wysuszyć go dmuchawą powietrzną. W końcu
wstawiłem na kilka godzin do suchego, ciepłego pomieszczenia. Część
klawiszy przestała wariować, ale część z nich przestała niestety działać
(m.in. a, d, dolny rządek literek prócz z). Czy jest nadzieja, że to
wyschnie, czy też jest to już trwałe uszkodzenie? Jakie są rokowania?

Vince