Re: Jakie urzÄ…dzenie wielofunkcyjne?

Autor: saper/nolin11 <nolinno11_usun_to_at_gmail.com>
Data: Thu 05 May 2011 - 13:46:08 MET DST

On 2011-05-04 18:38, Mateusz wrote:

> Brother :) Zamienniki nawet po <10 zl, uzywam od lat i jest wysmienicie,
> warto wziac opcje z sieciowym interfejsem, jak jest lan i kilka kompow.

Brother - jeśli będziesz pamiętał o uzupełnianiu jak tylko się skończy
tusz to nie ma problemów no i wtedy tanio.

A jeśli zamierzasz drukować sporadycznie, to może lepiej drukarkę co ma
głowicę z nabojem i do tego jakiś lepszy skaner CCD ,a nie te badziewne
CISy co sÄ… pchane we wszystkie urzÄ…dzenia wielofunkcyjne.

--
Saper/nolin11
nolinno11_usun_to@gmail.com