Jaki monitor z DisplayPort

Autor: marek <marek_at_onet.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 23:27:50 MET DST

Witajcie o szanowni grupowicze!

Składam stację roboczą dla administracji i monitoringu serwerów. Komputer
ma być wyposażony w 6 monitorów, dlatego zaplanowałem do niego kartę
graficzną "Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition". Ponoć jest to
najłatwiejsze (i dosyć tanie) rozwiązanie które działa bez problemów pod
linuksem.

Do zestawu potrzebuję kupić 6 jednakowych monitorów, istotne dla mnie jest:
* złącze display port
* rozdzielczość co najmniej 1920 x 1080 px
* cena poniżej 1000zł brutto za sztukę
* uchwyty VESA - możliwość powieszenia na ścianie
* energooszczędność (nie mam tu klimatyzacji, a 6 monitorów potrafi grzać)
* mała ramka

Nie będę na tym edytował grafiki czy grał w gry - potrzebuję czytelny
obraz do czytania logów i oglądania wykresów.

Najlepsze co do tej pory znalazłem to DELL U2311H LCD 23".

Ponieważ nie jestem w pełni zadowolony z tego co znalazłem - może znacie
jakiś inny monitor który spełniałby moje potrzeby?

najserdeczniej pozdrawiam,
Marek