Re: Jakie urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 21:39:00 MET DST

Użytkownik Grumens napisał:

> Trochę mam złe doświadczenie z zamiennikami, chociaż może ostatnio coś się
> zmieniło, ale mimo wszystko mam zamiar używać oryginalnych atramentów.

Na oryginalach to tanio nie bedzie. Ja kupuje zamienniki do Brothera w
(uwaga reklama) www.centrumdruku.com.pl - po 12-15 zl. Nie widze roznicy
w pracy codziennej. Wszystkie dokumenty drukuje w kolorze, na papierze
110/120g np. Navigator. Jakośc bardzo zadowalajaca w trybie standard.
Koszt taniej niz na cz/b laserze. Faktury, oferty, nawet xero ;)
Zaminniki uzywam od... poczatku czyli od 2 lat. Zero problemow (czasme
jakis zaschnie w pudelku i nie dziala, to wyrzucam i wkladam kolejny).

Nie drukuje zdjec - do tego i wymagajacych grafik na grubszym papuierze
(160-200) mam Epsona stylusa photo p50. I tam kupuje tylko oryginaly.

Wiec podsumowujac - zamienniki ze sklepu zajmujacego sie profesjonalnie
drukiem + brother - tanio i elegancko :)