P4 Presler i "Presler sticker"..?

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 19:07:20 MET DST

Witam,
Ostatnio dużo pytań zadaję na tej grupie, ale jeszcze potrzebuję jednej
tylko
porady, związanej z procesorem.
Zainteresował mnie P4 D925 na jądrze Presler.
Ma tylko 95W.

Oprócz wersji BIOS P1.40 wymaga czegoś, co nazywa się "Presler Sticker"

Moja płyta wygląda tak:
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dual-880Pro
z maleńką różnicą - ten rząd złącz audio niżej obudowy jest z tyłu czarny,
a nie różowy.

Ten presler sticker podobno można odnaleźć tu:
http://www.asrock.com/support/note/775Dual-880Pro.jpg
Jak dla mnie to obudowa złącz audio.

A tu jakiś napis Presler. U mnie wszystko wygląda identycznie,
ale napisu Presler nie ma.
Czy to oznacza, że Presler u mnie nie pójdzie? Bo nie wiem, czy to jest
Jakaś naklejka, czy coś.. do procesora ma trochę daleko.

Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi.
Pozdr.