Re: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 04 May 2011 - 13:18:52 MET DST

W dniu 04-05-2011 12:45, monter rzecze:
> Jak już ktoś Ci napisał, użyj pstools do wyłączania komputerów.

W kwestii formalnej- nie znalazłem w wątku, jaki na nich jest SO.
Może Linux? ;-)

Ale nawet jeśli Windows, to nie wystarczy shutdown?
http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/shutdown.mspx

> Napisz sobie harmonogram, który np. wyłącza komputery w dni robocze o
> godz. 20:00 (po zakończeniu pracy biura), a w dni w wolne o godz. 10
> minut później niż ustawiłeś czas automatycznego włączania w BIOS.

A tu pełna zgoda- tak najprościej mieć bezobsługowe działanie.

--
Dominik (& kÄ…pany)