Re: Pentium 2 400 i system

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 00:04:48 MET DST

Remek wrote in <news:ippr2c$nvf$1@inews.gazeta.pl>
> Problem moze byc ze stronami przeladowanymi flashem, ale na to nie pomoze zaden
> system ani przegladarka. Potrzebny jest szybki procesor i duzo pamieci.
> Ewentualnie blokowanie flasha.

Najlepiej w ogole nie instalowac, ewentualnie jakas starsza wersje.
www.adobe.com/products/flashplayer/systemreqs

> PS Nie pakuj sie w zadnego Linuksa. To badziew

To, ze nie potrafisz sie czyms poslugiwac jeszcze nie oznacza, ze jest to
badziewiem, nie oznacza nawet, ze jest trudniejsze w obsludze.
http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2008/08/14/linux-to-nie-windows/

> dla nawiedzonych.

To prawda, jestem nawiedzony (za caloksztalt). Ale nie jako linuksiarz.
Raczej jestem szarym zjadaczem linuksa.

> Im nowszy tym bardziej mulowaty.

Hę? Lubuntu 11.04 pieknie pracuje na laptopie Dell C600 z PIII 850 i 512 MB
SD-RAM. Nawet filmy na YT mozna ogladac w najnizszej rozdzielczosci!
Kubuntu 11.04 jest uzywalne (moze nie komfortowo, ale raczej podobnie do
Win XP) na Athlonie 1GHz z 1.5 GB SD-RAM.
Fedora 14 na Sempronie 2600+ z KDE 4.5 dziala swietnie.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber