Re: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Tue 03 May 2011 - 20:50:43 MET DST

> Może nawet przylutuje kabelki a na ich końcach złącza takie jak miałeś
> poprzednio?
Rozebrałem drania (co chwilę zajęło bo stopień integracji jest spory i
wszystko jest upakowane maksymalnie w małej obudowie).
Próbowałem przylutować dwa cieniutkie kabelki z szarej taśmy (podobne do
takiej jak się stację dyskietek albo dysk podłącza) ale nie chciało
chwycić. Ale udało się z miedzianymi kabelkami wyciągniętymi z skrętki.

Lut nie wygląda pięknie ale trzyma się solidnie i nie ma ryzyka zwarcia.

Dzięki za sugestię!!!

A koniec kabelka już sobie wyciągnę jak mi pasuje.

> To by ułatwiło całą sprawę - mniej przeróbek w przełączniku na szafie.
> Ostatecznie możesz zrobić dźwignię która naciśnie ów przycisk :-)
> Stopień komplikacji zależy już tylko od Twojej inwencji twórczej.

To już ktoś proponował: dziura w szafie + ołówek :-)

mp.