Re: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Tue 03 May 2011 - 19:10:19 MET DST

Dawid nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Moja klawiatura USB również wybudza kompa, już od paru lat bez problemu.
> Klawiatura to zwykły Logitech za 50 zeta, dlatego dziwi mnie, że musi być
> PS/2.

No właśnie, nie mam teraz jak sprawdzić, ale bym dał głowę, że nie usuwali
tej funkcjonalnosci z USB, ale problemem może być sam bios, nie klawiatura.
Może standby pomoże i brak możliwości wyłączania kompa, a tylko standby i
restart w razie potrzeby?
http://support.microsoft.com/kb/280108/en-us
Przem