Re: Pentium 2 400 i system

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Tue 03 May 2011 - 19:02:03 MET DST

> Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa. Chodzi
> o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256 MB RAM,
> video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania przegladarki i
> odtwarzania mp3. Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno,
> win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
> Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych
> sprzetach?

Nie lepiej oszczedzic sobie nerwów i kupic cos takiego:
http://allegro.pl/2x-dell-gx150-dziala-piii866-512ram-cd-hdd-olsztyn-i1595914507.html
za 70zl
Lub:
http://allegro.pl/ibm-p4-1-7-512-40-cd-fv-sklep-wwa-i1582413105.html za
109zl?

Przy wolniejszych maszynach szlag Cie trafi jak na jednej stronie beda dwa
bannery we flashu i jakis applet z wyszukiwarka...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl