Re: Pentium 2 400 i system

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 03 May 2011 - 13:12:13 MET DST

"bn" napisal:

> Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa.

Ta grupa, chociaz niewykluczone, ze zaraz odezwa sie ortodoksi.

> Chodzi o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256
> MB RAM, video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania
> przegladarki i odtwarzania mp3.

Gdybys dorzucil drugie 256 MiB, to Windows XP chodzilby na tym calkiem
zwawo. Podkreslam - system i stosowne aplikacje (pisze to na podstawie
doswiadczen z Celeronem 300@450). Bo dowolna wspólczena strona ze slitasnymi
fleszami unieruchomi Ci maszyne na dlugie minuty i tu zaden system ani
przegladarka nie pomoze.

> Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno

Jak to niszowe systemy...

JoteR