Re: gdzie szukać sygnalizacji uśpienia

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 02 May 2011 - 11:17:54 MET DST

W dniu 2011-05-01 17:11, zbigniew pisze:
> Moja stara płyta Asusa sygnalizowała stan uśpienia komputera przy pomocy
> migajÄ…cej diody w przycisku zasilania,
> zmieniłem komputer i mam płytę Asus P8P67LE , niestety nie mogę znaleźć
> sygnalizacji uśpienia komputera,
> Czy ktoś się może wskazać gdzie szukać takiej opcji sygnalizowania stanu
> uśpienia komputera
W instrukcji płyty głównej?
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8P67_LE/#download
tam znajdziesz manual do płyty... w manualu znajdziesz na stronie 8 jej
obrazek, w prawym dolnym rogu masz złącze 14 opisane "panel" - tam są
ledy podłączane do power/hdd. Na stronie 35 masz opisane: "system power
LED (2pin Led) (...) The system power led lights up when you turn on the
system power, and blinks when the system is in sleep mode"

Czyli diodka od "power" na obudowie powinna migać w stanie uśpienia,
jeśli jest podłączona do tego złacza (bywają obudowy z bajerami, gdzie
diodka power jest zasilana z czegoÅ› innego, np z front usb) Pytanie
tylko czy faktycznie komputer ci siÄ™ usypia do stanu S3 ?