Re: RAM tylko dla AMD? [OT]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 30 Apr 2011 - 22:00:38 MET DST

> Użytkownik "JoteR"

> To świetnie. Szkoda tylko, że we wspomnianym wątku nie raczyłeś doradzić
> pytającemu, a i teraz zamiast konkretów przedstawiasz tylko puste frazesy.
> Szkoda czasu.
> JoteR

Zaczynasz wycofywac sie rakiem. Po pierwsze pytajacy nie prosil o porade
czy i jak ma wymienic pamiec firmy Kingston wiec nie mialem o czym go
informowac. Po drugie zas to ze nie jestes w stanie zrozumiec ze jesli ktos
cos pisze to moze miec jednak racje to wybacz, ale to juz wylacznie twoj
problem. Zakladam jednak ze glupio by ci sie bylo przyznac ze to co napisalem
jest jednak prawda i stad taka a nie inna tresc twojej wypowiedzi. Utwierdza
mnie ze tak moze byc to ze nie raczyles odpowiedziec na moja propozycje
sprzedazy uszkodzonych pamieci Kngston. No coz. Mozna i tak.
AM