Re: RAM tylko dla AMD? [OT]

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 30 Apr 2011 - 02:42:03 MET DST

"Przemysław Ryk" napisał:

> JoteR - ja rozumiem, żeś się naciął kiedyś,

Mylisz się - nie dałem im takiej okazji ;->
http://allegro.pl/show_user.php?search=joter

> ale u Ciebie to już zakrawa na manię prześladowczą...

Po prostu lektura a.p.a. pozbawiła mnie resztek złudzeń co do podejścia do
klienta jak i poziomu prezentowanego przez sprzedawców na (za
przeproszeniem) Allegro. Ale jak widać niektórzy nadal traktują ten portal i
grasujących na nim handlarzy jako wyrocznię i dobrze jest czasem otworzyć im
oczy.

Więc jak z tymi pamięciami - które zdjęcie przedstawia to, co ewentualnie
dostaniesz, jak prześlesz w ciemno swoje pieniądze nieznanemu osobnikowi,
który na owe "fabrycznie nowe" rzekome Kingstony daje ledwo 6-miesięczną
gwarancję? ;->
http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

JoteR