Re: Który dysk 1,5G ?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 09:23:12 MET DST

VSS pisze:

> to tez nie głupi pomysł ale dane na tym serwerze nie będą miały
> strategicznego znaczenia i ewentualna utrata danych nie spowoduje
> jakiegokolwiek kryzysu. kupie jeden a jak będzie nadmiar gotówki to
> kupię drugi i zmajstruje raid'a

Ja bym wziął dwa Samsungi serii F3 model HD103SJ pod Raid 1. Wyszłoby
przeszło stówkę drożej, ale myślę, że dobrze sprawdziłyby się do FTPa.
A jeśli nie, to pierwszy dysk z Twojej listy tj. Samsung F3 HD154UI...
Kozacko byłoby postawić Raid 10 na czterech HD502HJ - ale to jakieś 5
stówek z haczkiem - 2x tyle co przewidziałeś ;)

Pzdr, OMSON