Re: Który dysk 1,5G ?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 19:36:56 MET DST

> dziekuję za informację. dysk ma pracować na ftp'ie na łączu 50MB więc
> transfery na poziomie 100MB wystarczą mi w 100%. Kupie prawdopodobnie
> samsunga choć przyznaję, ze za czasów gdy składałem komputery (8-15 lata
> temu) samsungi to dyski które miały najgorsza opinię.

Tak było, aczkolwiek QA, komponenty itp zmieniaja sie w firmach, od paru
lat Samsungi sa raczej pozytywnie ocenianie.

Moja generalna obserwacja - u kazdego producenta, ktory ma szeroka game
produktow, niektore w danym momencie sa niedopracowane, wyzylowane - np:

Samsung 2.5" HM640JJ, duzy prad i duza awaryjnosc
Seagate 7200.11 - wymiana firmware w calej serii, byc moze spowodowane
wada konstrukcyjna
WD seria EADS - wycofane wieksze modele od 500GB i zastapione seria
EARS. WD z serii nie-raid ma problemy z dzialaniem w urzadzeniach typu
NAS i raid'ach. Oficjalne stanowisko WD dla raid - korzystac z
dedykowanych (drozszych) modeli.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/