Re: Rozdzielczo艣ci monitor贸w LCD

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 01:52:22 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2011 18:01:10 +0200, vcore napisa艂(a):

> Jest dok艂adnie tak jak piszesz, aktualnie jako g艂贸wny monitor s艂u偶y mi 21", a obok stoi kilkuletni
> LCD 17" Belinea, i nie wyobra偶am sobie pracy na jednym monitorze - cho膰 te kilka godzin na laptopie
> czy netbooku mog臋 wytrzyma膰, na g艂贸wnym ekranie zazwyczaj mam uruchomion膮 przegl膮dark臋, komunikator
> i okna explorera. Na drugim za艣 program pocztowy, mirc, i 鈥瀟elewizor鈥 czyli Winfast PVR, pr贸cz tego
> uruchamiam tam filezille, foobara itd. Photoshopa natomiast rozci膮gam na oba ekrany, na 鈥瀌u偶ym鈥 mam
> tylko obszar roboczy i palet臋 narz臋dzi a na mniejszym reszte dupereli

Wyjd臋 na wariata, ale maj膮c 24" + 17" obszaru roboczego, to dodatkowo
klamoty mam rozrzucone na dw贸ch / trzech wirtualnych pulpitach...

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Kiedy cz艂owiek nie pragnie tego, czego i tak nie mo偶e mie膰, na pewno     ]