Re: Netbooka bym sobie kupil...

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 26 Apr 2011 - 21:51:59 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2011 17:31:18 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

> Moglbys zassac ten film i sprawdzic jak odtwarza?
> http://www.skanowanie.com.pl/tmp/GOPR0640.MP4
>
> Zalezy mi na informacji czy film jest plynny, czy mozna
> szybko przewijac przod/tyl wyszukujac fragmentow etc.
>
> Jesli mozna to prosze o probe zarowno z karty SD jak
> i dysku oraz informacje o modelu nbetbooka...
>
> Z gory dzieki :)

Nie mogę ci niestety sprawdzić tego teraz, bo nie mam w pracy żadnej z tych
Toshib (ani tej, ani z jednordzeniowym prockiem) z uruchomionym systemem :)

Ale sprawdzałem na starszej grafice, z pierwszą generacją UVD i działa
przez DXVA (czyli sprzętowo), z pełbym wyszukiwaniem. Na razie mogę
sprawdzić tyle, jutro trafi jeszcze na Sony VAIO z APU AMD E-350.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much