Re: Pamieci DDR3 i konkretne chipsety...

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sun 24 Apr 2011 - 23:18:31 MET DST

> Użytkownik "leon" WItam,
> Składam sprzęt i zamierzam do płyty ASUS P5Q3 zakupić DDR3 2x2 2000MHz CL9.
> Wybór padł na takie coś :
> http://www.compsource.com/pn/AX3U2000GB2G9DG2/A-Data_3377/
> problem w tym, że tam piszą, że pamięć zaprojektowano dla P55 H55 X58. Czy to
> znaczy że na mojej płycie (P45) ta pamięć może nie pójść? Płyta oficjalnie
> obsługuje 2000MHz (OC). Oczywiście pamięci tych nie ma na żadnej liście
> referencyjnej Asusa...

A po co Ci DDR3 2000MHz? Różnicę między 1333MHz a 2000MHz widać
tylko w testach syntetycznych. Podczas normalnego użytkowania nie widać
różnicy, a w grach to granicach 1 FPS.
leon

A po co ludziom w ogole DDR3 skoro w wiekoszsci wypadkow do ich
zastosowan wystarczyly by DDR1? Ano do niczego. Trzeba jednak
ludziom wmowic ze to co posiadali do tej pory jest juz stare i trzeba
to wymienic na ... . I tak sie kreci karuzela.
AM