Re: Dysk zew. - na moim kompie widoczny na innych nie

Autor: Uncle Pete <pkozarzewski_at_isppan.waw.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 08:18:34 MET DST

> Dysk zewn. WD MyBook 1TB, NTFS.
> Na co dzien podpinany pod laptop makowy z WinXP. Wszystko smiga.
> Zabralem go do znajomych i probowalem podpiac (USB) pod ich dwa rozne
> laptopy.
> Win 7 (chyba, co najmniej Vista). Na obu laptopach dysk sie nie
> pojawia. Slychac dzwiek podpinanego/odpinanego USB i nic sie nie
> dzieje. Bardzo podobny dysk - tez WD 1TB dziala na jednym z tych
> laptopow po USB.

Nie wyrabiajÄ… prÄ…dowo porty USB w tych komputerach z tym konkretnie
egzemplarzem dysku? Zwykle do dysków dodają kabelek z dwoma wtyczkami
USB po jednej stronie (żeby ciągnąć prąd z dwóch portów), jeśli go masz,
spróbuj użyć. Nie wiem czy do tego dysku można podpiąć zewnętrzny
zasilacz, bo to też może być rozwiązaniem, aczkolwiek mniej wygodnym.

Piotr