Re: monitor lcd dla 2 kompów

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 15:14:37 MET DST

Użytkownik "Marek Kanarek" <yarroll999@gmail.com> napisał w wiadomości
news:db3bdde8-856c-4fd9-9f28-567b64b6412b@cu4g2000vbb.googlegroups.com...
> Witam!
> Przymierzam się do kupna niedrogiego (używanego) monitora LCD który
> chcę podłączyć naraz do 2 kompów tak, żeby móc łatwo przełączać między
> nimi np. przyciskiem z przodu obudowy monitora, w każdym razie bez
> przełączania kabli. Kiedyś miałem taki monitor (ale CRT).
> Słyszałem że nie ma z tym problemu, bo monitory LCD standardowo mają 2
> wejścia sygnałowe.

No z tym 'standardowo' to to tak nie jest.

> Z drugiej strony słyszałem że jednak proste to nie jest, bo będę
> musiał zmienić karty graficzne :-(( (mam NVIDIA GEForce FX 5200)

a czemu?, zupełnie OK

> Pytania:
> 1) czy to prawda

ale co?

> 2) jeśli prawda to czy są jakieś przejściówki?

z czego na co?

> 3) czy możecie polecić jakiś model.

Monitora?
Na przykład ja mam EIZO FlexScan S2231W. Ma dwa wejścia: DVI oraz D-SUB. Do
przełaczania wejścia jest z przodu przycisk na panelu.
Do DVI mam podłaczony komputer stacjonarny na stałe, do D-SUB podłaczam
okazjonalnie inne kompy, które mi ktoś tam przyniesie do
przeinstalowania/przetestowania itp.

Rozrzut kompów kolosalny, jeszcze nie trafiłem takiego, co by nie działał z
moim monitorem.

> Pozdrawiam, Yarroll

Też pozdrawiam

--