Re: monitor lcd dla 2 kompów

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 12:30:20 MET DST

Dnia 2011-04-21 19:12, Użytkownik Hades napisał:
> Użytkownik "Marek Kanarek"
> Witam!
> Przymierzam się do kupna niedrogiego (używanego) monitora LCD który
> chcę podłączyć naraz do 2 kompów tak, żeby móc łatwo przełączać między
> nimi np. przyciskiem z przodu obudowy monitora, w każdym razie bez
> przełączania kabli. Kiedyś miałem taki monitor (ale CRT).
>
> [ciach]
>
> To moze zamiast takiej "kombinacji" prosciej bedzie zastosowac
> rozwiazanie w postaci KVM? Bedziesz mial wtedy 1 zestaw monitor
> klawiatura, mysz i 1 monitor z 1 wejsciem? Przelaczanie wygodniejsze
> [...]

Nie dzisiaj. KVMy są dla zestawów z klawiaturami i myszami
na PS2 lub USB. W sytuacji kiedy w jednym kompie ma USB a w
drugim PS2 KVM zaczyna robić za zwykły przełącznik monitorów.
Bardziej przyszłościowe będzie kupno monitora z dwoma
wejściami i przełącznikiem na obudowie. Tylko jak ktoś już
zauważył trzeba zadbać aby komputery potrafiły dostarczyć
odpowiednie sygnały.

Pozdrawiam