Re: jakie urządzenie wielofunkcyjne, pomóżcie

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 12:17:13 MET DST

W dniu 2011-04-22 11:37, Zakarm pisze:

> Od HP trzymal bym sie z daleka miesiac temu kupilem HP 3000 i po
> wydrukowaniu 30 stron mam juz tylko 30% tuszu w pojemnikach.
>
> Odkad pamietam HP zawsze zarabial na materialach ekspoatacyjnych wiec
> omin go z daleka.

Nie przesadzaj z tymi HP ;)
Ile ich masz? Wszystkie takie same?
Jaki toner startowy miałeś? Czy bęben był nasączony?
I czy te 30 stron to przy pokryciu 5%?

Faktem jest, że ostatnie naprawdę dobre i mocne HP to były serii 5P :(

Do wątkotwórcy:
Poszukaj może coś z "niezniszczalnych" OKI.
Ewentualnie inna możliwość: dzierżawa sprzętu. Płacisz miesięczny
ryczałt i nic cię nie obchodzi, a możesz mieć nawet dużego HUBa z
sortownicami, podajnikami, zszywaczami, itp. Ale to dla 8 osób nadmierne
dobrodziejstwo ;)