Re: Laptop emachines w Biedronce

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 09:47:19 MET DST

Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:14:53 +0200, BQB napisał(a):

> W Biedronce akurat gwarancja jest bardzo dobra, jak Ci siÄ™ zepsuje, to
> przynosisz komplet, razem z pudełkiem i wszystkimi wypełnieniami,
> spakowane tak jak było kupione razem z paragonem/fakturą, do miejsca,
> gdzie kupiłeś (bądź innej Biedronki) i oni to wysyłają na serwis, po
> tygodniu-dwĂłch masz naprawiony/nowy/zwrot wydanej kasy.

No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
za prĂłg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons