Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 20:20:28 MET DST

Dnia Thu, 21 Apr 2011 20:05:23 +0200, JoteR napisał(a):

> Hmm, jak zamawiałem zestaw w Komputroniku, to na zamówieniu nie był
> wyszczególniony ów kabel, nie było go AFAIR również w opisie (obudowa z
> zasilaczem). Mimo to kabel w zestawie był, może dlatego, że zamówiłem to
> jako komputer, a nie jako pudło z komponentami.

Jeśli zamówiłeś zestaw, to oczywista sprawa. Ale jakbyś sobie sam dobrał
części z takim zasilaczem
http://www.komputronik.pl/product/94244/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Hiper_HPU_4K580_MU_580W_wyprzedaz.html
to byłbyś w takiej sytuacji jak Alicja.

> Myślisz, że dziewczyna
> mająca problemy z kabelkiem (lub jej hipotetyczny znajomy) zamówiła pudło z
> częściami do samodzielnego montażu? ;-)

Póki co nie mogę odrzucić hipotezy znajomego :)

--
GLaF