Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 15:15:24 MET DST

On 21/04/2011 14:09, Mariusz Kruk wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Kamil"
>
> Jeszcze raz i powoli:
> Po pierwsze - nie wiemy jak było dokładnie.

"zamawiając nowy komputer w sklepie komputerowym"

Zamawiając nowy komputer, nie "zamawiająć części OEM w sklepie
komputerowym". Całej grupie wystarczy raz napisać, tobie potrzeba
rysunków poglądowych zdaje się.

> Po drugie - nawet jeśli w tym wypadku faktycznie trafił się durny
> sprzedawca, nie ma ogólnej zasady "do zasilacza należy się przewód, bo
> tak".

Być może i "nie ma ogólnej zasady" w sklepach, w których ty sprzęt
kupujesz. Ja jeszcze nigdy nie musiałem dopłacać za przewody zasilające
do telewizorów, wzmacniaczy, zasilacyz do komórek i routerów ani kabel
zasilający do komputera.

Jeśli ty musisz, zmień po prostu sklep.

--
Pozdrawiam