Re: No i koniec z dyskami Samsunga.

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 13:41:58 MET DST

Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał(a):

>Jest sie co przejmowac, bo firma produkujaca fajne i bezawaryjne dyski

Bezawaryjne? Masz jakies dane statysyczne czy opierasz sie
na grupie?
Kiedys dyski Samsunga to byly szroty nad szrotami, teraz sie niby poprawilo, ale
skad wiesz, czy te nowe dyski Samsungu beda sie dalej krecic za np. 3-5 lat?
Pozyjemy, zobaczymy i wtedy porozmawiamy.

> jest
>przejmowana przez firme znana z produkowania bubli...

Mam zgola odmienne zdanie. Kiedys kupowalem
tylko FS, potem jak zrezygnowali, dlugo holdowalem Maxtorowi
i Seagate. Wiele, naprawde wiele dyskow kupilem dla firm
i nie bylo narzekan, w serwerach mam dyski po 5 i wiecej lat, ktore sie krece
non stop bez zadnego zajakniecia.Nie wiem, dlaczego masz taka opinie.

>Nie bedzie sensownego
>wyboru :(

Nie od dzis wiadomo, ze brak konkurencji na rynku to nic dobrego,
ale w tym przypadku sa jeszcze inni producenci niz Seagate.

Generalnie Samsung wyzbyl sie produkcji dyskow bo byc moze
swoj profil dzialanosci kiersuje w innym kierunku, a dyski HDD to byl tylko
niewielki procent calego dochodu tak duzej i dzialajacej na wielu
polach firmy.