Re: Czy ten kabel zasilajÄ…cy zda siÄ™ do tego komputera?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 13:08:51 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wies³aW"
>Nie manipuluj. Kupuj±c towar mam prawo byæ przekonanym, ¿e jest
>kompletny i nadaje siê do u¿ytku.

Jak dla mnie masz nawet prawo byæ przekonanym kupuj±c pralkê, ¿e nadaje
siê ona do robienia przetworów na zimê. Twoje przekonania to twoja
osobista tragedia.

>No pewnie. Pani Alicja - znany autorytet w dziedzinie czê¶ci i zestawów
>komputerowych przysz³a do sklepu komputerowego i zasta³a sprzedawcê po
>szkole obuwniczej. Poniewa¿ nie za bardzo orientowa³ siê w temacie,
>wymusi³a od niego zakup zestawu bez kabla zasilaj±cego. Wszyscy przecie¿
>dobrze wiedz±, ¿e to nie sprzedawca, a klient, powinien byæ najlepszym
>znawc± w tym co kupuje.

By³e¶ przy tym? Widzia³e¶? Równie dobrze _mog³o_ byæ tak, ¿e przysz³a
pani Ziuta z list± komponentów od "kolegi z pracy". (fakt, ¿e wówczas
_dobry_ sklep i tak zaalertowa³by, jak ju¿ pisa³em, ale to zupe³nie inna
sprawa).

W tym konkretnym wypadku ¿aden z nas nie wie jak w³a¶ciwie by³o.
Co nie przeszkadza ci rado¶nie wyci±gaæ cokolwiek g³upich wniosków
natury ogólnej.
Owszem, mog³o byæ i tak, ¿e by³ g³upi, czy wrêcz wredny sprzedawca. Ale
mog³o byæ i tak, ¿e by³ pierdo³owaty kupuj±cy.

--
| http://epsilon.eu.org/ |