Re: Czy ten kabel zasilajÄ…cy zda siÄ™ do tego komputera?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 09:12:19 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wies³aW"
> [...]
>zamawiaæ kabel zasilaj±cy. Dla sprzedawcy widaæ to ju¿ nie by³o takie
>oczywiste. Ale w porz±dku - móg³ zapomnieæ do³±czyæ. Ale przecie¿ Alicja
>dalej pisze : "firma wyja¶ni³a, ¿e zakupili¶my zasilacz w wersji OEM, a
>kable s± do wersji BOX." Dalej wiêc twierdzisz, ¿e jeszcze co¶ z tym
>sprzedawc± mo¿na za³atwiæ polubownie?
>Sk±d klient ma wiedzieæ (jak nie od sprzedawcy), ¿e brakuje czê¶ci
>urz±dzenia bez której nie da siê ono uruchomiæ?
>Sk±d klient ma wiedzieæ co to jest OEM?. Ja podejrzewam, ¿e ten sprzedawca
>równie¿ tego nie wie. Czy¿by nie by³o zasilaczy w wersji OEM z kablem?

A mo¿e by³o tak, ¿e "we¼my ten, bo tañszy". A potem pretensje do
sprzedawcy.
Nie wiesz jak by³o, wiêc nie masz podstaw do zak³adania z³ej woli
którejkolwiek ze stron.

>Z powy¿szego wysnu³em wniosek, ¿e jest to zwyk³e "naci±gactwo".

Oczywi¶cie. I koniec Polski niepodleg³ej!!!!11111jedenjedenjeden

--
| http://epsilon.eu.org/ |